Isännöinti

Palvelulupauksemme asiakkaalle

Laadukas ja ripeä asiakaspalvelu on isännöinnissä ensisijaista. Takaamme sen sopimuksessammekin – maksamme hyvityksen, jos palvelulupauksemme ei pidä. Lupaamme myös johtaa isot ja pienet projektit ammattimaisesti. Lisäksi tarjoamme monipuolisen palvelusivuston, jolta osakkaat ja asukkaat löytävät vastaukset tyypillisiin kysymyksiin.

Täyden avoimuuden periaate

Avoimuus isännöinnissä lisää luottamusta ja parantaa tiedonkulkua. Toimimme täysin digitaalisesti, jotta voimme jakaa kaiken tiedon. Kaikki taloyhtiön asiakirjat, kirjanpito ja käynnissä olevien hankkeiden tiedot ovat hallituksen saatavilla ympäri vuorokauden yhteisen työpöydän kautta. Näin hallitusten jäsenillä on aina halutessaan pääsy vaikkapa kuitteihin, sopimuksiin, pöytäkirjoihin ja meneillään oleviin projekteihin.

Säästöjä taloyhtiöissä

Yksi isännöinnin tehtävistä on hoitaa taloyhtiön taloutta säästäväisesti. Meidän näkemyksemme mukaan vastuullamme on kilpailuttaa sopimuksia ja etsiä säästöjä aktiivisesti. Jotta näin oikeasti tapahtuisi, olemme kirjanneet tästä erityisehtoja sopimukseemme. Olemme erityisesti perehtyneet energiankustannuksien säästöön, koska taloyhtiön budjetista noin 40% kuuluu niihin.

Johtamisjärjestelmällä laatua toimintaan

Isännöitsijän työ on projektien johtamista. Jotta isännöitsijä voi hoitaa taloyhtiön asioita luotettavasti, hänellä täytyy olla käytössään hyvät työkalut ja sitoutuminen niiden käyttöön. Fluxiossa kaikki isot ja pienet projektit hallinnoidaan johtamisjärjestelmällä, joka pitää huolen siitä, että tehtävät hoituvat eivätkä unohdu. Tämä tukee myös läpinäkyvyysperiaatettamme, koska hallituksilla on halutessaan pääsy samaan järjestelmään.

Järjestelmällinen uusien asiakkaiden haltuunotto

Laadukas isännöinti alkaa asiakkuuden haltuunotosta. Meillä haltuunottoprosessi on vastuutettu erikseen nimetylle IAT-koulutetulle isännöitsijälle. Hänen tehtävänään on huolehtia siitä, että taloyhtiön kaikki tiedot siirtyvät Fluxiolle edelliseltä isännöitsijältä ja materiaali siirretään kattavasti sähköiseen muotoon. Vasta, kun yli sadan kohdan tarkistuslistan jokainen kohta on hoidettu ja tarkistettu, kirjataan taloyhtiö todella vastaanotetuksi.