Fluxiolle vuosi 2020 oli monin tavoin varsin hyvä, koronan varjosta huolimatta. Korona toi yleisesti lisäpotkun isännöintipalvelujen digitalisaatioon, koska fyysisiä kohtaamisia tuli turvallisuussyistä välttää. Taloyhtiöiden hallitukset havahtuivat konkreettisemmin siihen, että kokouksien täytyy sujua myös etänä ja sen edellytyksenä on tiedonhallinnan täydellinen digitaalisuus ja läpinäkyvyys.
Näin uuden vuoden alussa on mukava käydä läpi Fluxion vuoden 2020 tapahtumia:
- Asiakassopimusten määrä kasvoi 120 => 170. Varsin mukava kasvu!
- Työntekijöiden määrä kasvoi 20 => 33. Palkkasimme erityisesti useita teknisiä isännöitsijöitä sekä palveluisännöitsijöitä asiakaspalveluun ja vastikeasioita hoitamaan.
- Uusien palveluiden käyttöönotto: isännöitsijäntodistusten verkkokauppa, tilinpäätösvertailu 2.0 ja etäkokouspalvelut.
- Uusien toimintatapojen kehittäminen: mm. osakasmuutostöiden ja vesivahinkojen hallinta sekä sähköostojen kilpailutus hoidetaan keskitetysti.
- Uusi toimisto avattiin Kallioon, Toinen Linja 14. Merkittävä parannus asiakkaiden palveluun ja henkilöstön työmatkoihin.
Vuoden aikana huomasimme tyytyväisinä, että Fluxio on kasvanut ohi “startup”-vaiheen ja meillä on töissä paljon päteviä, ammattitaitoisia ja monipuolisen kokemuksen omaavia ihmisiä. Tämä mahdollistaa entistäkin paremmin uusien toimintatapojen kehittämisen ja digi-investointeihin panostamisen.
Vuonna 2021 jatkamme samaan malliin. Kehitämme toimintaa entistäkin systemaattisemmaksi ja laadukkaammaksi. Pidämme huolen, että isännöitsijöillä on aikaa tehdä hallitusten toiveiden mukaisesti erilaisia projekteja. Takaamme osakkaille erinomaisen ja nopean asiakaspalvelun sekä kehitämme digipalveluita entistäkin paremmiksi.
Kiitos kaikille asiakkaillemme ja työntekijöillemme hienosta vuodesta 2020!